Free Porn
xbporn

https://www.bangspankxxx.com
3.6 C
Râmnicu Sărat
Acasă ANUNȚURI ANUNȚ CONCURS

ANUNȚ CONCURS

Nr. 2895 /15.05.2024

 ANUNȚ

ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC RM.SARAT

anunță:

 În conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Administratia Domeniului Public organizează concurs pentru ocuparea următoarelor funcții contractuale:

-1 post inspector de specialitate, grad profesional I – Compartiment resurse umane, pe perioada nedeterminata

-1 post inspector de specialitate, grad profesional I – Compartiment sanatate, securitate in munca, situatii de urgenta, protectia mediului si responsabil beneficiarii Legea 196/2016, pe perioada nedeterminata.

Documentele solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs sunt următoarele:

  1. formular de înscriere la concurs;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, aflate în termen de valabilitate;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
  5. copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiunile prevăzute în Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor;
  9. curriculum vitae, model comun european.

Actele prevăzute la punctele b)-d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

Copiile de pe actele prevăzute la lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către entitatea organizatoare a concursului.

Documentul prevăzut la lit. h) poate fi solicitat şi de către entitatea organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate.

Dosarul de concurs se depune la sediul Administratiei Domeniului Public  RAMNICU SARAT, str. Armoniei, nr. 58 bis.

Condițiile generale pentru ocuparea funcțiilor contractuale sunt:

  1. are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene și domiciliul în România;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are capacitate de muncă în conformitate cu reglementările legislative;
  4. are capacitate deplină de exerciţiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  6. îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  8. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
  9. nu a comis infracţiunile prevăzute în Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor.

Condițiile specifice pentru ocuparea funcțiilor contractuale sunt:

  • studii superioare de lunga durata si certificat de calificare inspector R.U. pentru postul vacant la Compartiment R.U.,

–          studii superioare de lunga durata  si certificat de calificare inspector in domeniu securitatii si sanatatii in munca pentru postul vacant la Compartiment sanatate, securitate in munca, situatii de urgenta, protectia mediului si responsabil beneficiarii Legea 196/2016;

  • vechime minim 5 ani in domeniu;
  • cunostinte de nivel mediu privind utilizarea calculatorului: Msoffice-Excel, Word, PowerPoint;
  • competente de comunicare in relatii publice, inclusiv conceperea documentelor oficiale(adrese,rapoarte);

–  capacitate de analiza si sinteza, adaptare dinamica la sarcinile de serviciu, spirit de initiativa, persoana responsabila si organizata, abilitati de comunicare, abilitati de lucru in echipa.

Bibliografia  pentru desfășurarea concursului este următoarea:

1.       Inspector de specialitate, grad profesional I  – Compartiment resurse umane:

  • G. 905/2017 privind registrul general de evidenta a salariatilor;
  • Legea 53/2003 Codul muncii, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fondurile publice;
  • Hotararea 281/1993-(*actualizata*) cu privire la salarizarea personalului din unitatile bugetare (actualizata pana la data de 1 ianuarie 2010*)
  • Regulamentul de organizare si functionare al Administratiei Domeniului Public Ramnicu Sarat.

2.      Inspector de specialitate, grad profesional I – Compartiment sanatate, securitate in munca, situatii de urgenta, protectia mediului si resposabil beneficiari Legea 196/2016:

  • Legea196/2016 privind venitul minim de incluziune;
  • Legea 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • G. 1425/2006 pentru aprobarea Norme metodologice de aplicare a prevederilor legii 319/2006;
  • U.G. 92/2021 privind regimul deseurilor;
  • U.G. 195/2005 privind protectia mediului;
  • Legea 307/2006 (*republicata*) privind apararea impotriva incendiilor;
  • Ordin MAI 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor.

Calendarul de desfăşurare a concursului:

  • data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs-04.06.2024 ,ora 15.00
  • selecția dosarelor și comunicarea rezultatelor -05.06.2024, ora 15.00
  • data sustinerii probelor de concurs proba scrisa-06.06.2024,
    • proba practica-10.06.2024
  • ora şi locul de desfăşurare a probelor de concurs -ora 10.00 la sediu institutiei,
  • termenele în care se afişează rezultatele pentru fiecare probă:
    • pentru proba scris-06.06.2024,ora 16,00
    • pentru proba practica- 10.06.2024 ora 12,00,
  • termenul în care se pot depune contestatii:
  • pentru proba scrisa-07.06.2024 ora 12.00
    • pentru proba practica-11.06.2024, ora 12.00

– termenul în care se afişează rezultatele finale -12.06.2024 ora 12,00

 Director,

Ec. Grama Mariana

ARTICOLE SIMILARE

ANUNȚ privind rezultatul la examenul organizat pentru ocuparea postului de muncitor calificat vopsitor la compartimentul administrare și întreținere domeniu public / administrația...

ANUNȚ privind rezultatul la examenul organizat pentru ocuparea postului de muncitor calificat vopsitor la compartimentul administrare și întreținere domeniu public /administrația domeniului public, pe perioadă...

ANUNȚ privind rezultatul final la examenul organizat pentru ocuparea postului de referent casier la compartimentul administrare cimitir/ administrația domeniului public, pe perioada...

ANUNȚ privind rezultatul final la examenul organizat pentru ocuparea postului de referent casier la compartimentul administrare cimitir/ administrația domeniului public, pe perioada determinată Având în...

ANUNȚ privind rezultatul probei practice a concursului organizat pentru ocuparea ocuparea funcției contractuale de muncitor calificat-vopsitor, treapta a II-a

Nr.4946   din 21.08.2024   ANUNȚ  privind rezultatul probei practice a concursului organizat pentru ocuparea ocuparea funcției contractuale de muncitor calificat-vopsitor, treapta a II-a, la serviciul administrare și întretinere...

URMĂREȘTE-NE PE FACEBOOK