3.6 C
Râmnicu Sărat

ANUNȚ

Nr. 3575 /14.06.2024  

ANUNȚ

ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC RM.SARAT

anunță: 

În conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Administratia Domeniului Public organizează concurs pentru ocuparea următoarei  funcții contractuale, temporar vacanta (24 luni):

  • 1 post inspector de specialitate, grad profesional II – Compartiment Contabilitate, perioada determinata.

Documentele solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs sunt următoarele:

  1. formular de înscriere la concurs;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, aflate în termen de valabilitate;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
  5. copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiunile prevăzute în Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor;
  9. curriculum vitae, model comun european.

Actele prevăzute la punctele b)-d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

Copiile de pe actele prevăzute la lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către entitatea organizatoare a concursului.

Documentul prevăzut la lit. h) poate fi solicitat şi de către entitatea organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verific ate.

Dosarul de concurs se depune la sediul Administratiei Domeniului Public  RAMNICU SARAT, str. Armoniei, nr. 58 bis.

Condițiile generale pentru ocuparea funcțiilor contractuale sunt:

  1. are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene și domiciliul în România;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are capacitate de muncă în conformitate cu reglementările legislative;
  4. are capacitate deplină de exerciţiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  6. îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  8. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
  9. nu a comis infracţiunile prevăzute în Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor.

Condițiile specifice pentru ocuparea funcției contractuale sunt:

  • studii superioare economice,
  • vechime minim 3 ani;
  • cunostinte de nivel mediu privind utilizarea calculatorului: Msoffice-Excel, Word, PowerPoint;
  • capacitate de analiza si sinteza, adaptare dinamica la sarcinile de serviciu, spirit de initiativa, persoana responsabila si organizata, abilitati de comunicare, abilitati de lucru in echipa

Bibliografia  pentru desfășurarea concursului este următoarea:

  • Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
  • Legea 53/2003 Codul muncii, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Ordonanata nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar preventive, cu modificarile si completarile ultetioare;
  • Ordin M.F.P. nr. 1917/12.12.2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Plan de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare;
  • ORDIN nr. 2.861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobare Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
  • Legea 98/2016 privind achizitiile publice, LEGE nr. 208 din 11 iulie 2022 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, Legii nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, Legii nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile  de servicii, precum şi a Legii nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire  a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune  de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea  şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor;
  • Legea 196/2018 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari si administrarea condominiilor;
  • ORDIN   Nr. 1802 din 29 decembrie 2014  pentru aprobarea Reglementărilor contabile privind situațiile financiare anuale individuale şi situațiile financiare anuale consolidate, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia;
  • ORDIN nr. 2.634 din 5 noiembrie 2015 privind documentele financiar-contabile;
  • ORDIN nr. 1.792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenta şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale.

 Calendarul de desfăşurare a concursului:

  • data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs – 25.06.2024, orele 15.00;
  • afisarea rezultatului selectiei dosarelor – 26.06.2024, orele 12.00;
  • termen depunere contestatie rezultat selectie dosare – 26.06.2024, ora 16.00;
  • afisare rezultat contestatie selectie dosare – 27.06.2024, ora 16.00;
  • data sustinerii  probei  scrisa – 28.06.2024, ora 10.00;
  • afisarea rezultatului la proba scrisa – 01.07.2024, ora 12.00;
  • termen depunere contestatie proba scrisa – 01.07.2024, ora 16.00;
  • afisarea rezultatului contestatiei la proba scrisa – 02.07.2024, ora 12.00;
  • data sustinerii probei practice – 03.07.2024, ora 10.00;
  • afisarea rezultatului probei practice – 03.07.2024, ora 14.00;
  • termen depunere contestatie proba practica – 04.07.2024, ora 12.00;
  • afisare rezultat contestatie proba practica – 04.07.2024, ora 16.00;
  • afisare rezultat final – 05.07.2024, ora 12.00.

 

Director,

Ec. Grama Mariana

Intocmit,

Insp. Spec. Strutu Mitica Adi

Articolul precedent
Articolul următor
ARTICOLE SIMILARE

URMĂREȘTE-NE PE FACEBOOK